З досвіду роботи вихователя СЕНТИПАЛ М.В. на занятті з використанням мнемо технологій.

Головних критеріїв готовності дитини до школи є навички вільного спілкування, вміння переказувати, складати описи, розповіді. Чим раніше малюк оволодіє цими навичками, тим ефективнішим буде його навчання. Працюючи з дітьми молодшого віку, я помітила, що використання мнемотехнічних прийомів вже в цьому віці дає дитині навички переказування тексту частково, без допомоги вихователя. У своїй роботі враховую те, що схематичні зображення повинні бути від простого до складного, Спочатку використовую мнемоквадрати, потім-мнемодоріжки. Поступово переходимо з дітками до мнемотаблиць. Впровадивши в роботу мнемотаблиці, я зрозуміла, що дітям цікаво, водночас результативно, бо ж прискорюється процес запам’ятовування і засвоєння текстів. У діток включаються не тільки слухові, а і зорові аналізатори. Вони легко згадують картинки, послідовність їх розташування за сюжетом, а відтак, пригадують слова. Роботу проводжу послідовно:
 виразно читаю текст вірша.
 пояснюю незрозумілі слова.
 читаю вірш з опорою на мнемотаблицю.
 ставлю запитання за змістом вірша.
 читаю, а дитина слідкує за картинками мнемотаблиці
 діти самостійно розповідають вірш з опорою на мнемотаблицю.
 діти розповідають вірш без опори на мнемотаблицю.